loading...
امنیت رایانه
علیرضا - پیله فروشها بازدید : 49 جمعه 26 آبان 1391 نظرات (0)

 

 

 


گاهی دلم میخواد وقتی بغض میکنم

خدا از آسمون بیاد پایین

اشکامو پاک کنه دستمو بگیره

وبگه:اینجا ادما اذیتت میکنند؟

بیا بریم........

چه کسی؟

 

رد یک پنجره را پنجره ها می فهمند......

معنی کور شدن را گره ها می فهمند.........

سخته بالا بروی ،ساده بیایی پایین.......

قصه تلخ مرا سرسره ها می فهمند....

یک نگاهت به من آموخت که در حرف زدن،

چشم ها بیشتر از حنجره ها می فهمند.....

افسوس که نگاهت را پنهان کردی.....

وتو به من یا د دادی که آرزوهایم را پنهان کنم

ودر سوگ نرسیدن به آنها فقط سکوت کنم

 

 

 

 

 

به یاد ارزوها

برچسب ها هیچکس , تنهائیم , حس نکرد ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
چت روم

به چت روم خوش امديد




لطفا تا بار گذاري كامل شكيبا باشيد

درباره ما
اخرین مطالب به روز شده در باره امنیت رایانه و اینتر نت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 65
  • بازدید کلی : 1,348
  • کدهای اختصاصی